Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady działania programu lojalnościowego Klub Klienta BM Cars (zwanego dalej Programem Lojalnościowym).
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest firma BM Serwis Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Katowice, Krzemienna 4, NIP 9542793125 (zwana dalej Organizatorem).
- Program Lojalnościowy jest przeznaczony dla klientów korzystających z oferty Organizatora (zwanych dalej Klientami).
- Program Lojalnościowy jest aktywny do odwołania.
- Klienci mogą skorzystać z oferty Organizatora w następujących miejscach (zwanych dalej Punktami Sprzedaży):
- BM Cars Katowice, Katowice, Krzemienna 4
Warunki uczestnictwa
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia pod warunkiem uzyskania zgody opiekuna prawnego lub firma reprezentowana przez osobę fizyczną (zwana dalej Uczestnikiem).
- Uczestnikami nie mogą zostać pracownicy Organizatora a także członkowie ich najbliższych rodzin (wstępni, zstępni, rodzeństwo i małżonkowie).
- Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest zainstalowanie na urządzeniu mobilnym aplikacji Klub Klienta (zwanej dalej Aplikacją).
Przystąpienie do Programu Lojalnościowego
- Przystąpienie do Programu Lojalnościowego polega na:
- zainstalowaniu Aplikacji na urządzeniu mobilnym (smartfonie) posiadającym dostęp do internetu;
- przyjęcie zaproszenia do Programu Lojalnościowego od Organizatora lub innego Uczestnika przez zeskanowanie kodu QR lub wpisanie kodu liczbowego w Aplikacji.
- W zależności od rodzaju zaproszenia Uczestnik przystępuje do Programu Lojalnościowego indywidualnie lub w ramach wspólnego konta z innym Uczestnikiem.
Indywidualne konto Uczestnika
- Indywidualne uczestnictwo w Programie Lojalnościowym następuje w wyniku przyjęcia zaproszenia udostępnionego przez Organizatora lub zaproszenia od Uczestnika utworzonego funkcją “poleć” dostępną w Aplikacji.
- W ramach uczestnictwa tworzone jest indywidualne konto punktowe, na którym gromadzone są punkty za zakupy objęte Programem Lojalnościowym dokonywane przez Uczestnika w Punktach Sprzedaży Organizatora.
Wspólne konto Uczestników
- Wspólne uczestnictwo w Programie Lojalnościowym następuje przez przyjęcie od innego Uczestnika zaproszenia utworzonego w Aplikacji funkcją “zaproś”.
- Uczestnicy biorący udział w Programie Lojalnościowym w ramach współuczestnictwa posiadają wspólne konto punktowe, na którym są gromadzone punkty za zakupy dokonywane przez wszystkich współuczestników.
Zbieranie punktów w Programie Lojalnościowym
- Uczestnik dokonujący w Punktach Sprzedaży Organizatora zakupów objętych Programem Lojalnościowym otrzymuje punkty. Liczba otrzymanych punktów jest zależna od rodzaju dokonywanych zakupów oraz kwoty zakupów.
- Informacja o produktach i usługach objętych Programem Lojalnościowym oraz o zasadach ich wymiany na punkty jest dostępna w Aplikacji.
- Punkty za zakupy są przekazywane przez sprzedawcę w postaci kodu QR, który Uczestnik skanuje korzystając z funkcji skanera kodów w Aplikacji lub wprowadza go w postaci cyfrowego kodu.
- W przypadku braku możliwości zeskanowania lub wprowadzenia kodu przez Uczestnika, sprzedawca może wysłać kod na adres e-mail podany przez Uczestnika. Przesłany kod jest aktywny przez 14 dni od momentu wysłania.
- Za polecenie Programu Lojalnościowego przy użyciu funkcji “poleć” dostępnej w Aplikacji Uczestnik otrzymuje 200 punktów. Punkty są przyznawane w momencie, gdy Uczestnik, który odebrał polecenie dokona pierwszego punktowanego zakupu objętego Programem Lojalnościowym.
Nagrody w Programie Lojalnościowym
- Punkty zebrane w Programie Lojalnościowym w ramach indywidualnego bądź wspólnego konta Uczestnik może wymienić na nagrody korzystając z funkcji dostępnej w Aplikacji.
- Lista dostępnych nagród oraz ich wartość punktowa jest dostępna w Aplikacji.
- Po dokonaniu wymiany konto punktowe Uczestnika jest pomniejszane o wartość punktową nagrody.
- Informacja o nagrodach posiadanych w ramach Programu Lojalnościowego przez Uczestnika jest dostępna w Aplikacji.
- Korzystając z funkcji w Aplikacji Uczestnik może posiadaną nagrodę:
- zrealizować u sprzedawcy;
- podarować innemu Uczestnikowi.
- Nagroda może być zrealizowana w terminie 14 dni od momentu wymiany punktów. Jeśli nie zostanie w tym terminie zrealizowana, wraca do puli nagród Programu Lojalnościowego, a punkty, które zostały na nią wymienione zostają zwrócone na konto Uczestnika, który dokonał wymiany.
Reklamacje
- Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym Uczestnik może zgłosić do Organizatora.
- Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub osobiście w jednym z Punktów Sprzedaży.
- Organizator rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Rozpatrując reklamację Organizator bierze pod uwagę treść niniejszego regulaminu. O decyzji w sprawie reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony przez podany e-mail lub telefon.
- Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.
Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
- Organizator ma prawo do zmiany zasad Programu Lojalnościowego, w tym zmian zasad nagradzania za zakupy, listy dostępnych nagród i okresu jego trwania. Aktualne informacje o programie są dostępne w Aplikacji w czasie trwania Programu Lojalnościowego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.