Zmiana systemu telefonicznego
Od sześciu lat tworzymy darmowe porady techniczne oraz inne praktyczne materiały. Publikujemy je na naszej stronie, na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube’ie. Wysyłamy regularne newslettery emailowe i zawsze chętnie pomagamy kierowcom. Cieszymy się, że nasze treści docierają do wielu odbiorców. Jednym z efektów jaki obserwujemy jest wzmożona ilość telefonów do naszego serwisu. Żeby móc sprawniej obsługiwać połączenia uruchomiliśmy usługę IVR.
IVR to skrót od angielskiego Interactive Voice Response, czyli system menu głosowego. Korzystają z niego biura obsługi klienta operatorów komórkowych czy dostawców internetowych. W naszym przypadku system jest bardzo prosty. Dzwoniąc na numer stacjonarny (032) 700 70 27 lub komórkowy 605 764 979 dostępne są 3 opcje:
- Jeśli jesteś naszym klientem – na klawiaturze telefonu wybierz numer “1” > połączysz się z przedstawicielem BM Cars.
- Jeśli chcesz umówić wizytę – na klawiaturze telefonu wybierz numer “2” > połączysz się z przedstawicielem BM Cars.
- W pozostałych sprawach – na klawiaturze telefonu wybierz numer “3” i nagraj swoją wiadomość > przedstawiciel BM Cars oddzwoni do Ciebie.
Jeśli dzwonisz z telefonu z fizyczną klawiaturą, po uzyskaniu połączenia wybierz odpowiednią cyfrę. Jeśli dzwonisz ze smartfona z ekranem dotykowym, poniżej pokazujemy jak wyświetlić klawiaturę w trakcie połączenia.
Jak wybrać cyfrę na ekranie iPhone’a?
W iPhone’ach należy wcisnąć przyciski, żeby wyświetlić klawiaturę numeryczną. Następnie można wybrać właściwą opcję.
Jak wybrać cyfrę na ekranie smartfona z Androidem?
Po uzyskaniu połączenia należy wybrać Panel numeryczny. Następnie można wybrać właściwą opcję.
Powyższa animacja została nagrana na telefonie Sony Xperia Z5 Compact. Wygląd i nazwy przycisków mogą różnić się ze względu na producenta urządzenia, wersję oprogramowania i ustawienia językowe.
Dlaczego wprowadziliśmy IVR?
Każdy klient jest dla nas ważny. Dzięki aktywności w internecie, nasze materiały docierają do kierowców w całej Polsce, jak również do rodaków za granicą. Kierowcy, którzy naprawiają u nas swoje samochody oraz ci, którzy chcą umówić wizytę w serwisie, zyskują możliwość bezpośredniego i szybkiego kontaktu. W sytuacji, gdy przedstawiciel serwisu jest zajęty, udostępniliśmy możliwość nagrania krótkiej wiadomości. Z tej opcji mogą skorzystać również pozostałe osoby dzwoniące w sprawie części, porad technicznych oraz innych tematów.
Nowy system działa niezależnie od pory dnia i nocy, również w weekendy i święta. To samo dotyczy sytuacji nadzwyczajnych (awarie na trasie, holowanie itp.) – nasze numery są do Państwa dyspozycji 24/7.
Powiadomienia o nagranych wiadomościach docierają automatycznie na naszą pocztę emailową. Dzięki temu żadne połączenie nam nie umknie.
Nowy system pomaga nam jeszcze bardziej podwyższać jakość usług. W razie pytań prosimy o kontakt: