Akcja serwisowa wiązki kablowej w 12 500 BMW 3 w Polsce – czy zagraża mi pożar?
Polskie media podchwyciły temat poważnej usterki fabrycznej, po tym jak BMW Polska zgłosiło wadę do UOKiK. Zweryfikuj, czy Twoje BMW jest objęte tą akcją serwisową.
Czym jest akcja serwisowa zgłoszona przez BMW Polska do Urzędu Ochrony Konsumentów?
Ogłoszona w kwietniu 2021 Akcja Techniczna dotyczy około 12 500 modeli z serii 3 i związana jest z możliwym uszkodzeniem złącza wtykowego regulatora dmuchawy. W ramach tej akcji Twoje BMW zostanie naprawione na koszt BMW w Autoryzowanym Serwisie (ASO).
Powiązane artykuły:
- Jak uzyskać należną naprawę auta w ramach Akcji Technicznej BMW?
- Wadliwy EGR w BMW – jak sprawdzić, czy zagraża mi pożar?
- Wysokie zużycie oleju w BMW 5 – jakie mogą być przyczyny?
Na czym dokładnie polega usterka w BMW 3 i czy może dojść do pożaru?
W samochodach marki BMW 3 sedan, kombi, coupé i kabriolet, wyprodukowanych w Niemczech, może dojść do uszkodzenia połączenia wtykowego od wiązki kablowej do regulatora dmuchawy. Wystąpienie takiej wady prowadzi do przegrzania, a następnie do zwarcia lub topienia się styku. W ekstremalnych sytuacjach może dojść do pożaru auta.
Jakie dokładnie modele BMW 3 objęte są tą akcją techniczną?
Akcją objęte są modele z serii 3:
- E90
- E91
- E92
- E93
Jak sprawdzić, czy moje BMW 3 jest objęte tą akcją techniczną?
Najlepszą metodą weryfikacji, czy Twoje BMW 3 jest objęte akcję serwisową, jest sprawdzenie numeru VIN w oficjalnej bazie BMW AG. Nasz serwis BM Cars ma legalny dostęp do tej bazy i w Twoim imieniu może uzyskać wyciąg PDF.